مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 03:152023-07-02ورزشي

سایه و روشن یک رای سختگیرانه؛ تخلف ملی پوش هندبال چه بود؟ +فیلم


کمیته انضباطی فدراسیون هندبال یک بازیکن ملی پوش را 18 ماه از حضور در مسابقات محروم کرد که این رای واکنش های متفاوتی را به همراه داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کمیته انضباطی فدراسیون هندبال پس از بررسی و دریافت نظرات مقامات و ناظران مسابقه فینال برگشت سی وپنجمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های مردان بین تیم های فولاد سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون که سوم خرداد امسال به میزبانی سالن هندبال فدراسیون هندبال برگزار شد، رای خود را در خصوص حواشی این دیدار صادر کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون هندبال در خصوص تخلفات صورت گرفته توسط مهرداد صمصامی به دلیل رفتار خارج از شئونات ورزشی و فحاشی و توهین به داور (مقامات رسمی مسابقه) و با توجه به وجود سوابق قبلی و تکرار تخلفات، وی را به استناد مواد 33 و 74 از آیین نامه انضباطی به 18 ماه محرومیت و پرداخت معادل 10 درصد از مبلغ کل قرارداد فصل قبل به عنوان جریمه نقدی محکوم کرد.

حسین ربیع، رییس کمیته انضباطی فدراسیون هندبال درخصوص صدور حکم 18 ماه محرومیت برای ملی پوش هندبال و دلیل در تاخیر برگزاری جلسه کمیته انضباطی اظهار داشت: تقریباً تمام ارکان فدراسیون درگیر مسابقات جام باشگاه های آسیا به میزبانی اصفهان بودند و به همین دلیل جلسه کمیته انضباطی دو هفته پیش برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه و روشن یک رای سختگیرانه؛ تخلف ملی پوش هندبال چه بود؟ +فیلم

سایه و روشن یک رای سختگیرانه؛ تخلف ملی پوش هندبال چه بود؟ +فیلم