مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:202023-07-22فرهنگي

مستند «پا به توپ» به ایستگاه پایانی رسید


شهرکرد_معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره تولید این مستند گفت: مستند «پا به توپ» به نویسندگی و کارگردانی «امیرحسین اسیوند» به مراحل پایانی تولید رسید.

- شهرکرد_معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره تولید این مستند گفت: مستند پا به توپ به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین اسیوند به مراحل پایانی تولید رسید.

قاسم اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پا به توپ اثری است با موضوع ورزش فوتبال و تلاش و امید دو برادر به نام های ابوالفضل و علی ساکن در یکی از روستاهای محروم چهارمحال و بختیاری که برای رسیدن به آرزوهایشان تلاش می کنند.

وی افزود: کارگردان این اثر تلاش کرده در مدت زمان 30 دقیقه فرهنگ و زیست بوم استان چهارمحال و بختیاری را با نشان دادن زندگی دو کودک علاقه مند به فوتبال به تصویر بکشد.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پژوهش این مستند به عهده امیرحسین اسیوند و سمانه امینی بوده و تصویربرداری را نیز فرشید اسدی ، یاسر آقایی و امیرحسین اسیوند انجام داده اند.

اسماعیلی عنوان کرد: مهدی طاهری دستیار تصویر، سمانه امینی صدابردار، امیرحسین شاکری تدوین و امیر حیدری دستیار کارگردان از دیگر عوامل این مستند تولید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «پا به توپ» به ایستگاه پایانی رسید

مستند «پا به توپ» به ایستگاه پایانی رسید