مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 16:352023-06-28اجتماعي

هشدار طغیان رودخانه های فصلی و آبگرفتگی معابر در 5 استان


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا، در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان و شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، - صادق ضیاییان در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در باره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در دو روز آینده وزش باد شدید و گردوخاک در منطقه زابل پیش بینی می شود، همچنین در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک داریم.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: در 3 روز آینده در ارتفاعات شمالی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق پیش بینی می شود.

* هشدار طغیان رودخانه های فصلی و آبگرفتگی معابر در 5 استان وی گفت: از امروز تا فردا پنج شنبه ، رگبار باران، رعدو برق، در برخی نقاط تگرگ و وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان و شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی داریم.

ضیاییان افزود: در این راستا احتمال طغیان رودخانه های فصلی، احتمال آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده ها، احتمال جاری شدن روان آب، صاعقه، در نواحی مستعد خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار طغیان رودخانه های فصلی و آبگرفتگی معابر در 5 استان

هشدار طغیان رودخانه های فصلی و آبگرفتگی معابر در 5 استان