مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 23:302023-06-22فرهنگي

«استان قزوین» از میزبانی رویدادهای فاخر فرهنگی و هنری استقبال می کند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با حسن نظر معاونت هنری وزارت ارشاد و مدیرکل هنرهای نمایشی پیشنهاد شد با تکمیل زیرساخت های استان در آینده میزبانی رویدادهای مهم و فاخر و دوست داشتنی فرهنگی و هنری باشیم که امید است این درخواست پذیرفته شود و روند ادامه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمدحسین فائزی در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر صاحبدلان که امشب در دانشگاه امام خمینی(ره) برگزار شد، این جشنواره را منور به نام شریعت مقدس اسلام ذکر و اظهار کرد: جشنواره تئاتر صاحبدلان جشنواره با محتوا و مضمون دین است که قالب و ضعف آن، تئاتر و مظروف و محتوای آن شریعت است که برای ما اسباب مباهات و افتخار بود که میزبانی چنین رویداد فاخر و ارجمندی باشیم.

وی افزود: در این جشنواره که به مدت 5 روز برگزار شد، میزبان 50 مهمان خارجی و چهار گروه اجرا کننده بسیار توانمند از کشورهای عراق و عمان بودیم و 42 برنامه دیگر در سطح استان از صبح تا شب در قالب آموزش تا تبادل تجربه، نقالی، پرده خوانی، نمایش های خیابانی و صحنه، رادیو تئاترها در بقاع متبرکه استان اجرا شد و مردم از نزدیک این نمایش ها را حس و مشاهده کردند.

این مسئول در پایان گفت: با حسن نظر معاونت هنری وزارت ارشاد و مدیرکل هنرهای نمایشی پیشنهاد شد با تکمیل زیرساخت های استان در آینده میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«استان قزوین» از میزبانی رویدادهای فاخر فرهنگی و هنری استقبال می کند

«استان قزوین» از میزبانی رویدادهای فاخر فرهنگی و هنری استقبال می کند