مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 12:192023-07-12سياسي

تنها موزه اختصاصی انگل شناسی در خاورمیانه ثبت ملی شد


استاد گروه انگل شناسی دانشگاه تهران با اشاره به نهایی شدن ثبت موزه انگل شناسی دانشگاه تهران در میراث فرهنگی به عنوان یک موزه ملی، گفت: مهمترین تأثیر و اهمیت این موزه این است که ما تدابیر لازم را برای کنترل و پیشگیری از بیماری های انگلی در داخل خواهیم داشت.

- استاد گروه انگل شناسی دانشگاه تهران با اشاره به نهایی شدن ثبت موزه انگل شناسی دانشگاه تهران در میراث فرهنگی به عنوان یک موزه ملی، گفت: مهمترین تأثیر و اهمیت این موزه این است که ما تدابیر لازم را برای کنترل و پیشگیری از بیماری های انگلی در داخل خواهیم داشت.

اهمیت دیگر این موزه، تهیه بانک اطلاعاتی بسیار قوی از انگل ها است؛ چراکه این موزه، اولین و تنها موزه انگل شناسی تخصصی در خاورمیانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با نهایی شدن ثبت موزه انگل شناسی دانشگاه تهران در میراث فرهنگی به عنوان یک موزه ملی، جمعی از اعضای هیأت علمی و پژوهشگران گروه انگل شناسی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و اساتید پیشکسوت این حوزه به افتخار این ثبت ملی گرد هم آمدند.

​​ موزه انگل شناسی دانشگاه تهران که بیش از 600 گونه انگل در آن نگهداری می شود، اولین و تنها موزه اختصاصی انگل شناسی در خاورمیانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها موزه اختصاصی انگل شناسی در خاورمیانه ثبت ملی شد

تنها موزه اختصاصی انگل شناسی در خاورمیانه ثبت ملی شد