مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:552023-07-02ورزشي

زورخانه بین المللی همدان هرچه سریع تر تکمیل شود


رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای کشور گفت: از مسئولان استان همدان انتظار داریم هرچه سریع تر زورخانه بین المللی همدان را تکمیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرعلی باران چشمه ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با بیان اینکه این رشته، ورزش ملی ما به شمار می رود و با ایران بزرگ آمیخته است، اظهار داشت: همدان نیز از قدیم الایام به مهد پرورش پهلوانان نام آشنا و پرآوازه در ایران مشهور بوده و یکی از قطب های اصلی ورزش زورخانه ای است.

وی افزود: امیدواریم با پیگیری ها و حمایت های استاندار، نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان شاهد تکمیل و افتتاح هرچه سریع تر پروژه زورخانه بین المللی همدان باشیم تا فدراسیون بتواند میزبانی رویدادهای بزرگ ملی و فراملی را به همدان بدهد.

رییس فدراسیون ورزش های زورخانه کشور با اشاره به وضعیت بهره برداری از زورخانه های کشور گفت: در سال جاری 24 زورخانه به بهره برداری خواهد رسید.

باران چشمه خاطرنشان کرد: همچنین سال 1400 نیز شاهد افتتاح 24 و گذشته نیز 20 زورخانه در کشور مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این فدراسیون از نظر تأمین نیروی انسانی داور و مربی با مشکل مواجه بود اما در سال گذشته 1000 مرشد پرورش یافتند، بیان کرد: ما در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورخانه بین المللی همدان هرچه سریع تر تکمیل شود

زورخانه بین المللی همدان هرچه سریع تر تکمیل شود