مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-17سياسي

دفتر هنر و ادبیات اسارت به ظرفیت های حوزه هنری اضافه شد


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه سپهر سوره هنر گفت: دفتر هنر و ادبیات اسارت به ظرفیت های موجود حوزه هنری اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین تکریم و معارفه مدیرعامل مؤسسه سپهر سوره هنر، مسئول روابط عمومی حوزه هنری، مدیر دفتر ادبیات داستانی و مدیر دفتر هنر و ادبیات اسارت با حضور محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی، علی فروزانفر معاون هنری و جمعی از مدیران حوزه هنری دیروز صبح یکشنبه 25 تیر برگزار شد.

ساسان ناطق مدیر سابق دفتر ادبیات داستانی حوزه هنری در ابتدای این آیین تکریم و معارفه گفت: طی فعالیت های 9 سال گذشته در این دفتر فهمیدیم که تکیه گاه اصلی ما، مراکز استانی است و اگر به داشته ها و دارایی های خودمان در مراکز استانی تکیه کنیم، قطعاً موفق می شویم.

در این مدت سعی کردیم بیشتر از آنکه حرف بزنیم عمل کنیم و عمل گرا باشیم و بعد از این هم در دفتر ادبیات اسارت این شیوه را ادامه خواهیم داد و ناگفته های اسیران جنگ را روایت خواهیم کرد.

مرتضی سرهنگی در ادامه این آیین گفت: در سال های جنگ و پس از آن، 10 میلیون نامه بین اسرا وخانواده هایشان رد و بدل شده و حوزه هنری 12 هزار نامه را جمع آوری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر هنر و ادبیات اسارت به ظرفیت های حوزه هنری اضافه شد

دفتر هنر و ادبیات اسارت به ظرفیت های حوزه هنری اضافه شد