مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-01اجتماعي

جشن دانش آموختگی 455 دانشجو معلم خراسان جنوبی برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد جواد اکبری مطلق، سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در جشن دانش آموختگی دانشجومعلمان ورودی 98 دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی  گفت: - جشن دانش آموختگی 455 دانشجو معلم ورودی 98 دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با حضور مسئولان دانشگاه و آموزش و پرورش شب گذشته در بیرجند برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد جواد اکبری مطلق، سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در جشن دانش آموختگی دانشجومعلمان ورودی 98 دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی  گفت: دانشجو معلمان ورودی 98 در اوج کرونا وراد دانشگاه شده و با سختی به تحصیل مشغول بودند و سال پیش به خاطر کمبود معلم با ایثار قبل از فارغ التحصیلی وارد مدارس شدند.

سرپرست مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با بیان اینکه برای دانشجو و معلم فارغ التحصیلی معنی ندارد افزود: معلم همواره در حال آموختن و فراگیری دانش برای افزودن بر اندوخته های علمی خود است تا بتواند به بهترین شکل نقش معلمی را که بر عهده دارد، در جامعه خود ایفا کند.

اکبری مطلق با بیان اینکه باید در ادامه مسیر زندگی با هدف باشیم و بتوانیم نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی به جامعه تربیت کنیم، اظهار کرد: برخی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن دانش آموختگی 455 دانشجو معلم خراسان جنوبی برگزار شد

جشن دانش آموختگی 455 دانشجو معلم خراسان جنوبی برگزار شد