مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 23:402023-07-07ورزشي

قهرمانان بدمینتون هرمزگان مشخص شدند


مسابقات بدمینتون بانوان گرامیداشت عید غدیر خم و روز جهانی بدمینتون با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس مسابقات قهرمانی بدمینتون بانوان استان هرمزگان در 7 رده سنی به میزبانی شهرستان بندرعباس در محل سالن خانه بدمینتون برگزار شد که طی آن در رده سنی زیر یازده سال سارا ترنج اول شد، باران توکلی عنوان دومی را کسب کرد و یاسمین صاحبی ودرسا قایدیان مشترکا سوم شدند.

در رده سنی زیر 13 سال نیز صوفیا شیرزاد و درنا قایدیان به ترتیب اول و دوم شدند و حنا حسن نیا ومونس آهوی زرین مشترکا مقام سومی را به دست آوردند.

در رده سنی زیر 15 سال حسنی انجمی و زینب زارعی اول و دوم شدند و آتوسا مروی و ساناز چنگال خوش نیز مشترکا رده سومی را به خود اختصاص دادند.

رده سنی زیر 17 سال نیز با قهرمانی مریم هاشمی پور همراه بود و نگین ثمالی عنوان دومی را کسب کرد و همچنین رویا فردانی و خیرالنسا دامک نیز مقام مشترک سومی را به دست آوردند.

در رده سنی زیر 19 سال مقام اول به مریم چنگال خوش رسید، مقام دوم از آن ساغر علیزاده شد و زهرا فیاضی عنوان سومی را کسب کرد.

و اما مبینا فیاضی عنوان اول، هستی ناصری عنوان دوم و فاطمه رهبان و مکیه احمدی نیز مشترکا عنوان سومی رده بزرگسالان را به دست آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان بدمینتون هرمزگان مشخص شدند

قهرمانان بدمینتون هرمزگان مشخص شدند