مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 18:552023-07-04سياسي

ضرورت ایجاد اتاق بازرگانی در شهرستان های استان زنجان


برقراری پرواز زنجان به تهران مشکل مالی ندارد.

- ایسنا/زنجان رییس اتاق بازرگانی زنجان گفت: برقراری پرواز زنجان به تهران مشکل مالی ندارد.

صمد یوسفی اصل، ظهر امروز (13 تیرماه) در جلسه شورای گفت وگوی دولت با بخش خصوصی با اشاره به برنامه های اتاق، اظهار کرد: قبلا مشکل مالی در عدم برقراری پرواز زنجان به تهران عنوان شده بود اما اکنون صرحتا می گویم این پرواز مشکل مالی نخواهد داشت، چرا که حل این موضوع تضمین شده است.

وی با بیان اینکه فراهم کردن زیرساخت ها و تسهیل ارتباط با اتاق از جمله این برنامه ها است، افزود: فعال کردن فرودگاه در عملیاتی کردن این مهم نقش مهمی دارد از این رو، موضوع جلسه امروز به این امر اختصاص یافته است.

رییس اتاق بازرگانی زنجان با اشاره به برگزاری جلسه با سفرای ایران در 10 کشور، ادامه داد: برقراری ارتباطات باید به صورت همه جانبه برنامه ریزی و عملیاتی شود.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه راه اندازی پرواز از فرودگاه زنجان اشاره و اضافه کرد: در این مورد کار همزمان پیش می رود و هر بخشی که کار را خوب پیش ببرد به عنوان طرف همکار انتخاب خواهد شد و در این رابطه اتاق منتظر نخواهد ماند.

رییس اتاق بازرگانی زنجان دیگر برنامه در دست اجرای اتاق را کارآفرین سپاس دانست و اذعان کرد: این اقدام در راستای تقدیر از فعالان اقتصادی با سابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد اتاق بازرگانی در شهرستان های استان زنجان

ضرورت ایجاد اتاق بازرگانی در شهرستان های استان زنجان