مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:102023-06-27سياسي

اولین پایگاه اورژانس بانوان در آذربایجان غربی افتتاح شد


اولین پایگاه اورژانس 115 ویژه مددجویان زن با حضور مسئولین استانی در شهرستان پیرانشهر در آذربایجان غربی افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/آذربایجان غربی اولین پایگاه اورژانس 115 ویژه مددجویان زن با حضور مسئولین استانی در شهرستان پیرانشهر در آذربایجان غربی افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرزین رضازاده، رییس اورژانس آذربایجان غربی امروز 6 تیرماه در این مراسم اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش عمده ای از مددجویان اورژانس 115 را بیماران زن تشکیل می دهند نیاز به حضور تکنیسین های زن بر بالین این بیماران در کشور مطرح بود که به همین علت در تلاش بودیم تا با تکمیل زیر ساخت ها و راه اندازی پایگاه های ویژه بانوان ارائه خدمات اورژانسی به این قشر از جامعه را تسهیل بخشیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه گذرگاه مرزی تمرچین به عنوان مسیر عبوری زائرین اربعین در استان می باشد، برآن شدیم تا اولین پایگاه اورژانس بانوان استان را برای خدمات دهی به زائران خانم اربعین حسینی در پیرانشهر راه اندازی کنیم.

رضازاده تصریح کرد: در جهت تکریم بانوان انشالله دومین پایگاه اورژانس استان ظرف یک ماه آینده در شهر ارومیه به عنوان مرکز استان راه اندازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پایگاه اورژانس بانوان در آذربایجان غربی افتتاح شد

اولین پایگاه اورژانس بانوان در آذربایجان غربی افتتاح شد