مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-06سياسي

بیانیه مجمع جهانی تقریب در محکومیت اقدام وحشیانه صهیونیست ها


مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی بیانیه ای حملات کم سابقه رژیم غاصب صهیونیستی به کرانه باختری، شهادت و مجروحیت عده ای از ساکنان اردوگاه جنین را با صدور بیانیه ای محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی بیانیه ای حملات کم سابقه رژیم غاصب صهیونیستی به کرانه باختری، شهادت و مجروحیت عده ای از ساکنان اردوگاه جنین و اقدام برای تخریب زیرساخت های شهری را با صدور بیانیه ای آن را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حملات پرحجم و کم سابقه اخیر رژیم منحوس صهیونیستی به کرانه باختری و اردوگاه جنین و شهادت و مجروحیت عده ای از ساکنان آن منطقه و اقدام برای تخریب زیرساخت های شهری نشان از بقای روح توحش و ضد انسانی کودک کشان اسراییلی و تلاش بی ثمر برای توسعه و بقای حکومت ضد بشری آن دارد.

این رژیم خودخوانده و مورد حمایت استکبار جهانی با محاسبات غلط اتاق های جنگ خود و اطاعت از دستورات شیاطین غرب نشین با تجاوز گاه و بیگاه به مناطق گوناگون فلسطین اشغالی و کشتار مسلمان ساکن در این منطقه نه تنها هیچ کدام از اهدافش محقق نمی شود، بلکه روز به روز بیشتر در باتلاق خود ساخته تجاوزگری و ظلم فرو رفته و حرکت خود را به سوی اضمحلال و نیستی سرعت می بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع جهانی تقریب در محکومیت اقدام وحشیانه صهیونیست ها

بیانیه مجمع جهانی تقریب در محکومیت اقدام وحشیانه صهیونیست ها