مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 16:252023-06-26سياسي

اهتمام کشاورزان برای سنددار کردن زمین های کشاورزی


رییس دادگاه کجور با اشاره به طرح جدید سنددار کردن زمین های کشاورزی با کمک ثبت اسناد گفت: نیاز است کشاورزان نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

- ایسنا/مازندران رییس دادگاه کجور با اشاره به طرح جدید سنددار کردن زمین های کشاورزی با کمک ثبت اسناد گفت: نیاز است کشاورزان نسبت به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

میثم اکبری امروز 5 تیرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به اقدامات موثر در جهت کاهش اطاله دادرسی در دستگاه قضا و در کنار آن در بخش کجور، اظهار کرد: بنا به تاکیدات رییس دادگستری و با توجه به صعب العبور بودن منطقه کجور، بستر رسیدگی به پرونده ها در فضای مجازی فراهم است و در فصل زمستان همه پرونده هابه صورت برخط رسیدگی می شد.

وی با بیان اینکه بستر الکترونیکی شدن پرونده ها در بخش کجور فراهم است، افزود: بیش از 50 درصد پرونده ها در شورای حل اختلاف منتهی به صلح و سازش می شود.

رییس دادگاه کجور بیان کرد: با توجه به حجم عظیم پرونده ها و گستردگی جغرافیایی در مهرماه سال جاری دو قاضی به دادگاه کجور اضافه می شود.

اکبری بااشاره به مشکل اینترنت در اغلب مناطق کجور گفت: این موضوع مورد پیگیری دستگاه قضا کجور قرار گرفت و با کمک و همکاری دو فرماندار نوشهر و نور خط فیبر اینترنت از نوشهر به رویان اجرایی خواهد شد و مشکل اینترنت برطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام کشاورزان برای سنددار کردن زمین های کشاورزی

اهتمام کشاورزان برای سنددار کردن زمین های کشاورزی