مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 10:052023-07-10سياسي

روستاییان و عشایر کانون تولید و رونق اقتصادی هستند


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: روستاییان و عشایر به عنوان کانون تولید، نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارند و توجه به این قشر مولد و حمایت از آنان در تحقق شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری و بسیار تاثیرگذار است.

- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان: روستاییان و عشایر کانون تولید و رونق اقتصادی هستند ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: روستاییان و عشایر به عنوان کانون تولید، نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور دارند و توجه به این قشر مولد و حمایت از آنان در تحقق شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری و بسیار تاثیرگذار است.

خلیل احمد سلامی امروز دوشنبه در دیدار با مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اظهار کرد: بیمه اجتماعی از شاخص های مهم توسعه پایدار هر جامعه به شمار می رود و حمایت دولت در پرداخت 70 درصد حق بیمه افراد خصوصاً جامعه روستایی و عشایری و دیگر مشمولین صندوق بیمه اجتماعی قابل توجه است.

وی افزود: جامعه هدف با کمترین میزان پرداختی حق بیمه و مزایای بسیار می توانند از خدمتی که نظام جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان بیمه اجتماعی به مردم ارائه می کند بهره مند شوند و باید در راستای تبیین مزیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستاییان و عشایر کانون تولید و رونق اقتصادی هستند

روستاییان و عشایر کانون تولید و رونق اقتصادی هستند