مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 13:002023-06-22اجتماعي

قصه و قصه گویی، هویت تاریخی و تمدنی ایرانیان است


قصه و قصه گویی، هویت تاریخی و تمدنی ایرانیان بوده و از افتخارات ایرانیان همین قصه ها است که توسط اساتید گرانقدر در دورانی که اثری از فضای مجازی نبود، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: قصه و قصه گویی، هویت تاریخی و تمدنی ایرانیان بوده و از افتخارات ایرانیان همین قصه ها است که توسط اساتید گرانقدر در دورانی که اثری از فضای مجازی نبود، تعریف می شد.

عابدین خرّم پنجشنبه، یکم تیرماه در دومین جشنواره قصه گویی نهال امید در منطقه آزاد ارس، اظهار کرد: ما در دورانی که فضای مجازی نداشتیم، قصه ها را می شنیدیم و لذت می بردیم و خودمان را از لحاظ فکری، روحی و اخلاقی سیراب می کردیم.

وی افزود: زندگی با هویت اجتماعی، فردی، اخلاقی و انسانی جز با عجین شدن با کتاب و کتابخوانی ممکن نیست.

وی تاکید کرد: یکی از آثار شبیه خون فرهنگی، جدا کردن خانواده و نسل ما با قصه ها بوده است و ما اگر بخواهیم که امید داشته باشیم و نونهالان امروز انقطاع نسلی با گذشته نداشته باشند، باید فرهنگ قصه که یک هنر و قصه گو هنرمند فاخر است را در جامعه زنده نگه داریم و برای نسل های آینده معرفی شوند.

خرّم مقام با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر کتاب و کتابخوانی، گفت: مقام معظم رهبری تمامی کتاب های مربوط به جنگ و جبهه و به خصوص کتاب های نونهالان و نوجوانان خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه و قصه گویی، هویت تاریخی و تمدنی ایرانیان است

قصه و قصه گویی، هویت تاریخی و تمدنی ایرانیان است