مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-18اقتصادي

اعتبارات محرومیت زدایی و عمرانی بهارستان 3 برابر افزایش می یابد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اختصاص64 میلیارد تومانی اعتبارات استانی به این شهرستان گفت: اعتبارات بهارستان با مصوبات سفر رییس جمهور سه برابر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علاالدین ازوجی صبح سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی بهارستان که با حضور نوحی فرماندار و رؤسای ادارات شهرستان با هدف تصویب اعتبارات استانی طرح ها و پروژه ها در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) برگزار شد گفت: در سال 1401، مبلغ 85 میلیارد تومان اعتبارات استانی برای شهرستان بهارستان تصویب شده بود.

وی افزود: از میزان مبلغ مصوب شده بالغ بر 60 درصد آن تخصیص یافته است.

ازوجی اظهار داشت: برای سال 1402 نیز در وهله اول 64 میلیارد تومان مصوب شده است که با احتساب اعتبارات محرومیت زدایی و مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری، این مبلغ حداقل تا سه برابر افزایش خواهد یافت.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران عنوان داشت: بخش عمده ای از این اعتبارات به حوزه های آب و فاضلاب، ورزش، مدارس، کشاورزی و آسیب های اجتماعی اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه اگر این اعتبارات در سنوات آتی هم ادامه پیدا کند، بخش عمده ای از محرومیت های شهرستان برطرف خواهد شد، عنوان داشت: بخش عمده ای از پروژه های شهرستان نیمه تمام هست و تأکید عمده سازمان برنامه و بودجه کشور، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات محرومیت زدایی و عمرانی بهارستان 3 برابر افزایش می یابد

اعتبارات محرومیت زدایی و عمرانی بهارستان 3 برابر افزایش می یابد