مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-22ورزشي

سعادتی، بهمنیارو گنج زاه برنزی شدند و عسگری به فینال کاراته آسیا راه یافت


در ادامه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا بهمنیار و سعادتی موفق به کسب مدال برنز این رقابت ها شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین روز از نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2022 از صبح امروز شنبه در مالاکا مالزی آغاز شد و سارا بهمنیار نماینده وزن 50- بانوان کاراته کشورمان با سه پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا کاراته در سال 2023 را بدست آورد.

بهمنیار در اولین مسابقه خود با نتیجه 6 بر صفر حریف سریلانکایی خود را پشت سر گذاشت و در دومین مسابقه اش با نتیجه 6 بر 2 نماینده کشور ژاپن را شکست داد.

نماینده وزن 50- بانوان در سومین مسابقه خود با نتیجه 6 بر 2 مغلوب حریف قزاقستاتی خود شد و راهی دیدار رده بندی شد، در مسابقه رده بندی سارا بهمنیار موفق شد حریف عربستانی خود را با نتیجه 8 بر صفر شکست دهد و مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا 2023 را بدست آورد.

وزن 55- کیلوگرم: در ادامه این رقابت ها فاطمه سعادتی نماینده وزن 55- بانوان کاراته کشورمان با چهار پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا کاراته در سال 2023 را بدست آورد.

فاطمه سعادتی در اولین مسابقه خود با نتیجه 8 بر یک تاچ دوردیوا از ترکمنستان را شکست داد و در دومین مسابقه نیز با نتیجه 9 بر 3 چوی وان از هنگ کنن را پشت سر گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعادتی، بهمنیارو گنج زاه برنزی شدند و عسگری به فینال کاراته آسیا راه یافت

سعادتی، بهمنیارو گنج زاه برنزی شدند و عسگری به فینال کاراته آسیا راه یافت