مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 16:402023-06-30سياسي

آب سد خاییز برای استفاده کشاورزان تنگستان رهاسازی شود


آب سد خاییز برای استفاده کشاورزان تنگستان رهاسازی شود تا شیرینی خدمت نظام در سدسازی برای کشاورزان محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حجت پهلو زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اهرم عنوان داشت: دوشنبه روز بزرگداشت دانشمند بزرگ دنیای اسلام علامه امینی صاحب کتاب گران سنگ الغدیر فی الکتاب و السنه و الادب است که با منطق و ادب نسبت به اثبات ولایت امیرالمومنین، به این امر مهم اقدام کردند.

چرا که معتقد بود فاقِدُ البَصَرِ کسی که بصیرت و علم ندارد فاسِدُ النَّظَرِ خواهد بود و مسیر انتخابی او قطعاً اشتباه خواهد بود و این کتاب چراغ راهی است برای طالب حق و حقیقت.

امام جمعه اهرم با اشاره به سالروز حمله ددمنشانه ناوگان آمریکا جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایران اسلامی در سال 67 با 290 مسافر گفت: حقوق بشری که آمریکایی ها منادی آن هستند ابزاری برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های آنها است.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین دروغ های دموکراسی غربی و مدعیان حقوق بشر همین استفاده ابزاری از عنوان حقوق بشر برای خفه کردن بشر است تا به حق حیات خود نرسند مثل سیاهپوستان خود آمریکا که زیر زانوی پلیس آمریکا خفه می شوند.

سنگ بنای شکل گیری آمریکا با خون 112 میلیون سرخپوست بومی آمریکا و برده داری 15 میلیون سیاه پوست آفریقایی بنا شده است که سه میلیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب سد خاییز برای استفاده کشاورزان تنگستان رهاسازی شود

آب سد خاییز برای استفاده کشاورزان تنگستان رهاسازی شود