مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-06اقتصادي

مشکل تأمین منابع مالی برای پروژه های لرستان


معاون عمرانی استانداری لرستان از مشکل تأمین منابع مالی برای پروژه های این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا دالوند امروز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان، اظهار داشت: قبلاً شرایط سرمایه گذاری در لرستان مطلوب نبود که اکنون این وضعیت تغییر کرده؛ اما بازهم شرایط باید بهتر شود.

وی با بیان اینکه نمی توان تمام مشکلات را بر گردن دیگران انداخت؛ چراکه زمان مسئولیت ما هم روزی به پایان می رسد و مدیران گذشته محسوب می شویم، افزود: از دیرباز به استان توجه نشده است؛ بنابراین باید با فراهم کردن زیرساخت های سرمایه گذاری، موجبات رشد اقتصادی و توسعه همه جانبه را ایجاد کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه لرستان سومین استان پر بارش کشور است، عنوان کرد: سال گذشته میانگین بارندگی در استان حدود 500 میلی متر گزارش شد که میزان بارش در این منطقه را نشان می دهد؛ بنابراین کشاورزی، دامپروری و گردشگری از اولویت های استان است؛ اما به دلیل نبود زیر ساخت های مناسب و کم آبی در حوزه کشاورزی با مشکلاتی مواجه هستیم.

دالوند با بیان اینکه 9 مرکز استان از جمله خرم آباد به خطوط ریلی وصل نیست به تأثیر آن در توسعه و سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: پس از چند سال تعطیلی خط ریلی دورود - خرم آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تأمین منابع مالی برای پروژه های لرستان

مشکل تأمین منابع مالی برای پروژه های لرستان