مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:502023-07-19اقتصادي

برنامه ریزی دولت برای افزایش پایگاه های پلیس و آتش نشانی در منطقه بازار بزرگ تهران


در جلسه رفع مشکلات صنف و بازار کیف و کفش مقرر شد شهرداری تهران بررسی ها و اقدمات لازم برای ایجاد یک پایگاه نیروی انتظامی و ایستگاه آتش نشانی در منطقه بازار بزرگ تهران را در دستورکار قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه رفع مشکلات صنف و بازار کیف و کفش ظهر امروز چهارشنبه (28 تیر) به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد و در خصوص مسائل و جبران خسارات پاساژ سوخته کیف و کفش در بازار بزرگ تهران، همچنین رفع مشکلات شهرک های صنعتی کیف و کفش در استان تهران بحث، بررسی و تصمیم گیری شد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اهمیت، جایگاه و قدمت ویژه فعالان و صنف کیف و کفش در طول سالیان گذشته در اشتغالزایی و کمک به رشد تولید ناخالص داخلی به بازدید دو هفته گذشته خود از بازار کیف و کفش تهران اشاره و تأکید کرد: اقدامات و جلسات انجام شده طی دو هفته گذشته برای حل مشکلات این صنف مهم، نشانگر توجه و اهمیت دولت به بخش هایی از صنعت کشور با نرخ اشتغالزایی بالا است که باید هر چه سریعتر مشکلات باقیمانده در خصوص کسبه پاساژ سوخته و مشکلات تولیدی در این صنف حل شود.

همچنین در این جلسه که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، شهردار و استاندار تهران و مسئولان دستگاه های مربوطه برگزار شد، گزارشی از اقدامات لازم و  انجام شده در خصوص تعیین تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی دولت برای افزایش پایگاه های پلیس و آتش نشانی در منطقه بازار بزرگ تهران

برنامه ریزی دولت برای افزایش پایگاه های پلیس و آتش نشانی در منطقه بازار بزرگ تهران