مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 00:302023-06-25سياسي

دیدار نمایندگان بعثه های مراجع عظام تقلید با سرپرست حجاج ایرانی


نمایندگان و اعضای بعثه های مراجع عظام تقلید در حج امسال با حضور در محل بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی دیدار کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سازمان حج و زیارت و مرکز پزشکی به زائران ارائه می شود، در خصوص درخواست برخی از حجاج در مورد کوتاه شدن سفر حج توضیحاتی داد و گفت: این درخواست مطالبه رهبرمعظم انقلاب نیز بوده است که با توجه به محدودیت های جدول زمان یک ماهه پروازی رفت که کشورمیزبان قرار داده ، تلاش شده است در مواردی یابد.

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته بخشی از زائران بعد از ایام تشریق با شروع خروج زائران از مکه ازطریق فرودگاه مدینه به کشور انتقال خواهند یافت که در زمان بازگشت دیگر زائران هم ، تاثیرگذار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در ادامه از همه دستگاههایی که برای برگزاری حج امسال کمک کرده اند تقدیر کرد و گفت: بعثه های مراجع عظام تقلید نیزبا ارائه خدمات خود ضمن رسیدگی به اعمال زائران، برای آرامش خاطر آنان تلاش می کنند و بحمدالله زائران هم راضی هستند که قابل تقدیر و سپاسگزاری است.

وی به رضایتمندی زائران آخرین کاروان های مدینه قبل که با استفاده از قطار از مدینه النبی به مکه مکرمه منتقل شدند ، اشاره کرد و گفت: این اقدام برای بررسی و برنامه ریزی استفاده بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نمایندگان بعثه های مراجع عظام تقلید با سرپرست حجاج ایرانی

دیدار نمایندگان بعثه های مراجع عظام تقلید با سرپرست حجاج ایرانی