مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-04سياسي

کرنانوازان به ایستگاه پایانی منطقه 2 «موسیقی نواحی» رسیدند


آخرین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه 2 با اجراهای صحنه ای گروه هایی از استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به میزبانی استان چهارمحال بختیاری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، سومین و آخرین شب از شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در منطقه 2 با اجراهای صحنه ای 5 گروه از استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و چهارمحال بختیاری به عنوان میزبان در شهرکرد برگزار شد.

محمدعلی مرآتی (دبیر جشنواره) در ابتدای این مراسم در سخنانی گفت: شانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران رویدادی غیررقابتی و فنی و با دعوت از پیشکسوتان تمام استان های کشور در حال برگزاری است که امروز این رویداد در منطقه 2 به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری به کار خود پایان خواهد داد.

انتخاب بزرگان و پیشکسوتان موسیقی در مناطق مختلف یکی از برنامه های این جشنواره است که این افراد از طریق فراخوان اعلام شده، شناسایی شدند و در مسیر شناسایی این پیشکسوتان نخبگان موسیقی استان ها ما را یاری می کنند.

مرآتی با بیان اینکه شعار جشنواره کثرت در عین وحدت است، گفت: این جشنواره به ریشه ها و رگه های ژنتیک بین اقوام اشاره دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرنانوازان به ایستگاه پایانی منطقه 2 «موسیقی نواحی» رسیدند

کرنانوازان به ایستگاه پایانی منطقه 2 «موسیقی نواحی» رسیدند