مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 11:202023-06-30حوادث

سومین شب بدون آرامش در فرانسه


شهرهای بزرگ فرانسه برای سومین شب متوالی شاهد ناآرامی بودند و امانوئل ماکرون همچنان سعی دارد خشم فزاینده عمومی را که از قتل یک نوجوان 17ساله توسط پلیس ناشی شده، - شهرهای بزرگ فرانسه برای سومین شب متوالی شاهد ناآرامی بودند و امانوئل ماکرون همچنان سعی دارد خشم فزاینده عمومی را که از قتل یک نوجوان 17ساله توسط پلیس ناشی شده، مهار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری الجزیره، پلیس فرانسه پنجشنبه شب اعلام کرد که نیروهایش با حوادث جدیدی در شهرهای مارسی، لیون، پائو، تولوز و لیل از جمله آتش سوزی و پرتاب مواد محترقه توسط معترضان مواجه شده اند.

این در حالی است که بر اساس اعلام وزیر کشور فرانسه، در شب گذشته حدود 40 هزار افسر پلیس در سراسر این کشور مستقر شدند تا ناآرامی های درگرفته پس از قتل نائل.

م جوان 17ساله را کنترل کنند، شهروندی فرانسوی با تبار مراکشی و الجزایری که روز سه شنبه به ضرب گلوله پلیس فرانسه کشته شد.

در منطقه نانتر واقع در حومه غربی پاریس که این نوجوان در آنجا کشته شد، معترضان خودروها را به آتش کشیدند، خیابان ها را محاصره کردند و پرتابه هایی را به سوی پلیس پرتاب کردند.

معترضان شعار انتقام نائل را در ساختمان ها و ایستگاه های اتوبوس نقش زده و یک بانک را به آتش کشیدند که توسط آتش نشانان خاموش شد تا از سرایت آتش به ساختمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین شب بدون آرامش در فرانسه

سومین شب بدون آرامش در فرانسه