مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-22ورزشي

برگزاری 9 جشن ازدواج در هفته ازدواج


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از برنامه ریزی برای برگزاری 9 جشن در هفته ازدواج خبر داد و گفت: برگزاری این جشن ها در شهرستان ها آغاز شده و جشن محوری روز شنبه در سالن 6 هزار نفری با حضور 70 زوج برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا اسماعیلی در نشست خبری با خبرنگاران نگاه دولت به امر ازدواج را تسهیل گر دانست و اظهار کرد: در این راستا ترویج فرهنگ مشاوره، معرفی الگوهای ازدواج ساده و مقابله با بالا رفتن سن ازدواج، از جمله برنامه های هفته ازدواج است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از فعالیت 13 مرکز مشاوره ازدواج در استان خبر داد و تصریح کرد: این مراکز در سه شهرستان زنجان، خدابنده و ابهر فعال هستند و مشاوره قبل، حین و بعد از ازدواج ارائه می کنند.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری 9 جشن در هفته ازدواج خبر داد و افزود: برگزاری این جشن ها در شهرستان ها آغاز شده و جشن محوری روز شنبه در سالن 6 هزار نفری با حضور 70 زوج برگزار می شود.

اسماعیلی از تهیه 25 جهیزیه برای جوانان نیازمند خبر داد و گفت: این تعداد جهیزیه در هفته ازدواج تقدیم خواهد شد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از تخصیص وام ازدواج به 13 هزار و 312 نفر در سال گذشته از بین 19 هزار و 87 متقاضی اشاره و تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 9 جشن ازدواج در هفته ازدواج

برگزاری 9 جشن ازدواج در هفته ازدواج