مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:562023-07-02اقتصادي

360 کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی روکش آسفالت شد


 اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: برای ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی و رفاه حال کاربران جاده ای از ابتدای امسال بیش از 360 کیلومتر از راه های مواصلاتی خراسان جنوبی روکش آسفالت شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال 1402 بیش از 17 کیلومتر از راه های مواصلاتی و جاده ای استان با هزینه 2 هزار و 600 میلیارد ریال نیز  لکه گیری شده است.

وی یادآور شد: راهداری خراسان جنوبی با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای تردد بهتر در جاده ها، اقدام به لکه گیری و روکش آسفالت کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی خاطرنشان کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهداف ما مطالعه و فراهم کردن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

پایان پیام/69014


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

360 کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی روکش آسفالت شد

360 کیلومتر از جاده های خراسان جنوبی روکش آسفالت شد