مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:272023-07-04اقتصادي

گلایه 150 مالک از عدم ابطال اسناد تقلبی زمین خواران توسط اوقاف شهرقدس + فیلم


بیش از 150 نفر از مالکان اصلی زمینی حدود 18 هزار مترمربعی در شهرقدس از عدم تمکین اوقاف نسبت به ابطال اسناد جعلی معترض بوده و خواستار دریافت اسناد اصلی خود جهت ساخت وساز هستند.

- خبرگزاری فارس-شهرقدس؛ موقوفه بودن 80 درصد اراضی از 2 هزار و 700 هکتار مساحت کل شهرستان قدس، مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده که در این میان سودجویی هایی که در زمین های موقوفه فاقد سند انجام می شود و خریدوفروش های غیرمجاز، موجب شده تعدادی از صاحبان زمین پس از گذشت چندسال به  زمین خود نرسند و وقتشان در مراجعه به مراجع قضایی و انجام شکایات متعدد صرف شده تا آنکه بتوانند به حقوق از دست رفته شان برسند.

  نمونه ای از این سودجویی ها در زمینی به مساحت بیش از 17 هزار مترمربع رخ داده که توسط چند نفر در سال 1380 به طور مستقیم از نوادگان مصطفی قلی خان میرشکار خریداری شده اما پس از گذشت چندسال توسط افرادی، به نفرات دیگر واگذار و برای هر قطعه زمین چند مالک پیدا شده است.

   زمین ها توسط عده ای زمین خوار با سند جعلی به فروش رفت زارعی، یکی از مالکان این زمین با اشاره به اینکه در سال 1380 زمینی حدود 18 هزار مترمربعی از پرویز مقدم و بهمن مقدم خریداری و همان زمان به اقوام و همسایگان فروخته و پول آن دریافت و زمین ها به مالکان تحویل داده شد، اظهار کرد: از آن زمان همه افراد مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه 150 مالک از عدم ابطال اسناد تقلبی زمین خواران توسط اوقاف شهرقدس + فیلم

گلایه 150 مالک از عدم ابطال اسناد تقلبی زمین خواران توسط اوقاف شهرقدس + فیلم