مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 11:102023-07-05اقتصادي

180میلیارد تومان اعتبار به پروژه بیمارستان 500 تخت خوابی نجف زاده تزریق می شود


استاندار اردبیل از تزریق حداقل 180میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف در سال جاری و پیگیری پرداخت باقی اعتبارات مورد نیاز برای پروژه بیمارستان 500 تخت خوابی نجف زاده اردبیل از منابع ماده 56 و سفر رییس جمهور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی پیش ازظهر امروز در جریان بازدید از عملیات اجرایی بیمارستان نجف زاده اظهار کرد: استان اردبیل دچار عقب ماندگی جدی در حوزه سلامت است و در زمانی که بسیاری از استان ها از محل طرح تحول سلامت به تکمیل و تجهیز بیمارستان ها و رفع کمبودهای خود پرداختند، استان اردبیل از این منابع بهره چندانی نبرد.

وی افزود: برای جبران این عقب ماندگی ها، پروژه هایی از جمله پروژه بیمارستان نجف زاده در حال اجرا است که در حال حاضر 2 طبقه سازه فلزی بیمارستان نجف زاده نصب شده و تلاش می شود در مدت زمان کوتاه به 8 طبقه افزایش یابد و تا سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل به مرحله دیوارچینی برسد.

  پیگیری پرداخت باقی اعتبارات از منابع ماده 56 و سفر رییس جمهور استاندار اردبیل تصریح کرد: سال گذشته حدود 100میلیارد تومان از منابع مختلف به پروژه بیمارستان نجف زاده تزریق شد و از محل ماده 56 نیز 200میلیارد تومان اعتبار به پروژه تخصیص یافته که پرداخت این اعتبار به صورت جدی پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180میلیارد تومان اعتبار به پروژه بیمارستان 500 تخت خوابی نجف زاده تزریق می شود

180میلیارد تومان اعتبار به پروژه بیمارستان 500 تخت خوابی نجف زاده تزریق می شود