مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 22:002023-07-22سياسي

ماه محرم ناجی همه ما در حرکت به سمت خوبی هاست


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت:کشتی نجات حضرت سید الشهدا(ع) و ماه محرم ناجی همه ما در حرکت به سمت خوبی ها و خیرات است.

- قم- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت:کشتی نجات حضرت سید الشهدا(ع) و ماه محرم ناجی همه ما در حرکت به سمت خوبی ها و خیرات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی شامگاه شنبه با حضور در جمع عزاداران هیئت خادم الرضا (ع) و در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: کشتی نجات حضرت سید الشهدا (ع) و ماه محرم ناجی همه ما در حرکت به سمت خوبی ها و خیرات است.

وی افزود: این خیمه و این سفره با عظمت را حضرت ابی عبدالله (ع) به گونه ای در سراسر این گیتی به واسطه رحمت واسعه خودش پهن می کند که همه را دعوت می کند و به عنوان اعضای یک خانواده با همه اختلاف سلیقه ها و تفاوت هایی که در رفتار، منش و ظاهر و باطن ماست، زیر این خیمه می نشینیم و پرچم سید الشهدا را به امید ظهور حضرت ولی عصر (عج) در عالم بلند می کنیم.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: از هیئت های شریف و عزیز قم بخصوص از هیئت بزرگ، پر تلاش و در واقع تأثیر گذار خادم الرضا (ع) کمال تشکر را دارم و وقتی انسان در جمع جوانان هیئت خادم الرضا (ع) می آید و عزاداری آن ها با هر سلیقه و نگاهی را اینجا در زیر این خیمه و این مسیر می بیند، احساس شعف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماه محرم ناجی همه ما در حرکت به سمت خوبی هاست

ماه محرم ناجی همه ما در حرکت به سمت خوبی هاست