مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:352023-06-26اجتماعي

دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت زیست محیطی کشور عزم جدی دارد


معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به عزم جدی دولت برای بهبود وضعیت محیط زیست گفت: قم با توجه به تراکم بسیار بالای جمعیتی و صنعتی، خشکسالی گسترده و قرار گرفتن در چهارراه مواصلاتی کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با حضور ایرج حشمتی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست و سید مهدی قریشی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع استانداری قم برگزار شد.

  ایرج حشمتی معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در این مراسم گفت: بر اساس اصل 50 قانون اساسی، حفاظت از محیط زیست وظیفه عموم اشخاص حقیقی و حقوقی بوده و ایجاد آلودگی و تخریب آن به هر نحو ممنوع است؛ این اصل مترقی مسیر را برای همه مردم و مسؤولان به خوبی روشن کرده است.

وی مهمترین چالش های زیست محیطی کشور را در 5 محور آب، گرد و غبار و آلودگی هوا، مصرف انرژی، تغییر کاربری اراضی و تنوع زیستی دانست و گفت: متأسفانه استان قم در دو محور نخست، وضعیت خوبی ندارد، از کم آبی شدید، عدم بازچرخانی آب و آلودگی منابع آبی، تا بحران پیش رونده گرد و غبار.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست، اقدامات انجام گرفته در کشور برای مقابله با پدیده گرد و غبار را نسبت به گستردگی کانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت زیست محیطی کشور عزم جدی دارد

دولت سیزدهم برای بهبود وضعیت زیست محیطی کشور عزم جدی دارد