مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 20:302023-06-26سياسي

دادستان تهران از مجموعه شرکت های دانش بنیان تولید قطعات خودرو بازدید کرد


دادستان تهران در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان به همراه جمعی از معاونین و مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران از یکی از مجموعه شرکت های دانش بنیان قطعات الکترونیکی خودرو بازدید کرد.

- دادستان تهران در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان به همراه جمعی از معاونین و مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران از یکی از مجموعه شرکت های دانش بنیان قطعات الکترونیکی خودرو بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، علی صالحی در بازدید از واحدهای تحقیق و توسعه، ساخت قطعات و واحدهای الکترونیکی این مجموعه اظهار کرد: این برنامه در راستای منویات مقام معظم رهبری و دستورات ریاست محترم قوه قضاییه به منظور تحقق شعار سال حمایت از تولید صورت پذیرفته شده و مدیران و کارکنان این مجموعه درد دل ها و مشکلات خود را بیان کردند.

دادستان تهران بیان کرد: با وجود شرایط تحریم و کارشکنی های متعدد، جوانان مخترع و دانشمند ما با نبوغ خود توانسته اند به ارتقای کمیت و کیفیت تولید کمک کنند و با توسعه فن آوری های نوین توانسته اند با صنایع وتکنولوژی روز جهان رقابت کنند.

وی با تأکید بر رعایت حقوق عامه اظهار کرد: مجموعه خودروسازان کشور تلاش کنند امنیت، کیفیت و استانداردهای خودرو را برای جلوگیری از تصادفات، پیشگیری از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان تهران از مجموعه شرکت های دانش بنیان تولید قطعات خودرو بازدید کرد

دادستان تهران از مجموعه شرکت های دانش بنیان تولید قطعات خودرو بازدید کرد