مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:302023-06-22سياسي

سلامت و امنیت انتخابات خط قرمز است


مدیر کل دفتر سیاسی استانداری بوشهر با بیان اینکه سلامت و امنیت انتخابات خط قرمز ما است گفت: رعایت اصل بی طرفی مسئولان اجرایی انتخابات، - مورد تاکید مدیریت ارشد استان بوشهر قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید حیدری صبح پنجشنبه در همایش انتخابات اظهار داشت: بدون تردید، برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با رعایت اصل بی طرفی از وظایف مهم مسئولان و متولیان امور است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

وی با بیان اینکه سلامت و امنیت انتخابات خط قرمز ما است افزود: رعایت اصل بی طرفی مسئولان اجرایی انتخابات، مورد تاکید مدیریت ارشد استان بوشهر قرار دارد.

مدیر کل دفتر سیاسی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: مردم ما همواره نشان داده اند که از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع و حمایت می کنند و با حضور پرشور خود همچون گذشته، موجب خنثی سازی توطئه ها و برنامه های خصمانه دشمنان خواهند شد.

حیدری با اشاره به برپایی همایش آموزشی انتخابات در یاسوج گفت: فرمانداران استان بوشهر به همراه مدیران کل سیاسی و فرمانداران هرمزگان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج در دوره آموزشی 2 روزه شرکت کردند.

وی اضافه کرد: تأثیر مثبت و اثرگذار جمع های نخبگانی، مردمی و هیأت های اندیشه ورز و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و پلتفرم های داخلی برای تحق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت و امنیت انتخابات خط قرمز است

سلامت و امنیت انتخابات خط قرمز است