مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:152023-07-08سياسي

بازدید مشاور رییس جمهور در امور روحانیت از پارک علم و فناوری استان مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حاج ابوالقاسم مشاور رییس جمهور و رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به منظور آشنایی با توانمندی های شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور مستقر، - مشاور رییس جمهور و رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به منظور آشنایی با توانمندی های شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر، از پارک علم و فناوری استان مرکزی بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حاج ابوالقاسم مشاور رییس جمهور و رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت به منظور آشنایی با توانمندی های شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور مستقر، از پارک علم و فناوری استان مرکزی بازدید کرد.

محمدعلی داستان، رییس پارک علم و فناوری استان مرکزی در حاشیه این بازدید ضمن خیرمقدم به بیان توضیحاتی درباره نحوه فعالیت پارک و توسعه ظرفیت های علمی استان مرکزی پرداخت.

داستان ضمن اشاره به اهمیت علوم انسانی در عرصه فناوری و پیشرفت های علمی گفت: تجاری سازی ایده های فرهنگی گردش مالی بالایی را به دنبال خواهد داشت و سبب پیشرفت در امور فرهنگی و اجتماعی خواهد شد و باید بیش از پیش به سمت تجاری سازی ایده های حوزه علوم انسانی گام برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مشاور رییس جمهور در امور روحانیت از پارک علم و فناوری استان مرکزی

بازدید مشاور رییس جمهور در امور روحانیت از پارک علم و فناوری استان مرکزی