مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-08بين الملل

افتتاح نخستین مرکز بین المللی چین شناسی


نخستین مرکز بین المللی چین شناسی با حضور چین شناسان کشورهای مختلف در پکن افتتاح شد و دکتر حامد وفایی عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات چینی دانشگاه تهران به عضویت در هیأت امنای این مرکز درآمد.

- نخستین مرکز بین المللی چین شناسی با حضور چین شناسان کشورهای مختلف در پکن افتتاح شد و دکتر حامد وفایی عضو هیأت علمی گروه زبان و ادبیات چینی دانشگاه تهران به عضویت در هیأت امنای این مرکز درآمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گردهمایی چین شناسان جهان در پکن با حضور اساتیدی از دانشگاه های ایران، آمریکا، روسیه، آلمان، آرژانتین، آفریقای جنوبی، اوکراین، ترکیه، قزاقستان، انگلیس، پرو، کنیا، یونان، مالزی، افغانستان، ایرلند، اتریش و کشورهای دیگر برگزار شد و همزمان با نخستین کنفرانس چین شناسان جهان، نخستین مرکز بین المللی چین شناسی در شهر چینگ دائوی چین، با پیام شی جین پینگ عالی رتبه ترین مقام چین افتتاح شد.

در پیام شی جین پینگ به این نشست آمده است: تعامل و ارتباط برابر میان تمدن های مختلف جهان و آموزش متقابل آن ها از یکدیگر، رهنمودهای معنوی قدرتمند و قابل توجهی را برای حل مسائل و معضلات کلان جهانی ارائه خواهد نمود.

وی همچنین در پیام خود خطاب به چین شناسان حاضر در این نشست اظهار داشت: امید است چین شناسان کشورهای مختلف به عنوان سفرای ارتباط و ادغام تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین مرکز بین المللی چین شناسی

افتتاح نخستین مرکز بین المللی چین شناسی