مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 12:152023-06-24اقتصادي

9 طرح صنعتی و معدنی در سمنان بهره برداری می شود


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح 9 پروژه صنعتی و معدنی در این استان با سرمایه گذاری بیش از 24 هزار میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 9 طرح صنعتی و معدنی هم زمان با دهه تولید و تجارت و روز صنعت و معدن در استان سمنان افتتاح می شود که با بهره برداری از این واحدها، برای حدود یک هزار نفر شغل مستقیم ایجاد خواهد شد.

وی از افتتاح خط تولید جدید انواع دارو ضدسرطان در شرکت رویان داروی سمنان خبر داد و گفت: این طرح با سرمایه گذاری بالغ بر چهار هزار و 660 میلیارد ریال، ظرفیت تولید سالانه 22 میلیون عدد انواع داروی ضدسرطان را دارد و با راه اندازی این طرح، زمینه اشتغال حدود 150 نفر ایجاد خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از راه اندازی یک واحد راکد در شهر سمنان خبر داد و خاطرنشان کرد: شرکت کاشی سمند که در حدود 13 سال تعطیل بود، اکنون با نام جدید کاشی هفت آسمان به بهره برداری خواهد رسید و به چرخه تولید باز خواهد گشت.

احمدی بیان کرد: این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه 5 میلیون مترمربع کاشی ساختمانی معمولی دیواری و کاشی ساختمانی کفی لعاب دار و با سرمایه گذاری حدود چهار هزار و 400 میلیارد ریال، زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 طرح صنعتی و معدنی در سمنان بهره برداری می شود

9 طرح صنعتی و معدنی در سمنان بهره برداری می شود