مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-19سياسي

طراحی پیشرفته ترین شبیه ساز دریایی در نوشهر


فرمانده دانشگاه حضرت امام خمینی (ره) نوشهر از طراحی یکی از پیشرفته ترین شبیه سازها در عرصه دریایی با کمک واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان خبر داد.

- نوشهر- فرمانده دانشگاه حضرت امام خمینی (ره) نوشهر از طراحی یکی از پیشرفته ترین شبیه سازها در عرصه دریایی با کمک واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر دریادار آریا شفقت صبح چهارشنبه در رویداد استارت آپی ایده ها و طراح های خلاقانه با اظهار اینکه این دانشگاه از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: این دانشگاه علاوه بر آموزش و تربیت افسران، از شرکت ها و سازمان های مختلف نیز دانشجو دارد.

وی با اظهار اینکه امروز از جنگ های سطوح مختلف گذشتیم و وارد جنگ اقتصادی شدیم، گفت: امروز با وجود تعداد زیادی شرکت های دانش بنیان در عرصه های مختلف شاهد افتخارآفرینی های زیادی هستیم.

وی به همکاری مرکز رشد و واحدهای فناور دانشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از پیشرفته ترین شبیه ساز در عرصه دریایی توسط واحدهای فناور دانشگاه طراحی شده است.

امیر دریادار شفقت تقویت کارهای تیمی را از جمله نیازهای شرکت های استارت آپی بیان کرد و گفت: خلاقانه بودن طرح ها و ایده ها و وابسته نبودن به دولت و کمک های دولتی از جمله ویژگی های شرکت های استارت آپی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی پیشرفته ترین شبیه ساز دریایی در نوشهر

طراحی پیشرفته ترین شبیه ساز دریایی در نوشهر