مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:502023-07-04دانش

«اصفهان»، «پردیس» و «تهران»؛ رؤیت پذیرترین پارک های علم و فناوری کشور


شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، پارک فناوری پردیس، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ از نظر رؤیت پذیری در لیگ الماسی برترین پارک های علم و فناوری جای گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز در مراسم رونمایی از اولین نظام رتبه بندی رؤیت پذیری پارک های علم و فناوری که در نمایشگاه شهر هوشمند در مصلای تهران برگزار شد، برترین پارک های علم و فناوری کشور از نظر رؤیت پذیری معرفی شدند.

این رتبه بندی در 5 دسته الماسی، پلاتینی، طلایی، نقره ای و برنزی انجام شده است.

بر اساس این رتبه بندی در لیگ الماسی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، پارک فناوری پردیس، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری خراسان، پارک علم و فناوری فارس، پارک علم و فناوری استان سمنان، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، پارک علم و فناوری یزد و پارک علم و فناوری گیلان جای گرفته اند.

در لیگ پلاتینی پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، پارک علم و فناوری البرز، پارک علم و فناوری مازندران، پارک علم و فناوری خراسان جنوبی، پارک علم و فناوری ایرانیان، پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی، پارک علم و فناوری همدان، پارک علم و فناوری مرکزی و پارک علم و فناوری استان کردستان حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اصفهان»، «پردیس» و «تهران»؛ رؤیت پذیرترین پارک های علم و فناوری کشور

«اصفهان»، «پردیس» و «تهران»؛ رؤیت پذیرترین پارک های علم و فناوری کشور