مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:302023-07-22سياسي

سوئد بازیچه صهیونیست ها/ ضرورت تحریم سوئد توسط کشورهای اسلامی


تکرار ماجرای هتک حرمت به قرآن در سوئد نشانه آن است که این کشور بازیچه صهیونیستها شده و لازم است کشورهای اسلامی روابط سیاسی و اقتصادی خود را با استکهلم قاطعانه قطع کنند.

- خبرگزاری مهر_ گروه سیاست؛ رامین عبدالله شاهی: 3 هفته بعد از معرکه گیری برای نمایش بی منطقی و بربریت در عید قربان حال دوباره قسمت دوم این سریال شیطانی توسط سلوان مومیکا شهروند 37 ساله عراقی سوئدی اجرا شد.

همزمان با سوئد یک گروه افراطی دیگر نیز در دانمارک اقدام به هتک حرمت قرآن کرد تا با برداشتن نقاب منطق و آزادی، خشونت و نفرت عریان خود را در برخورد با جامعیت یک دین الهی به همه جهانیان نشان دهند.

مومیکا بازیگر این سناریو غیر اخلاقی که سوابق جنایی در عراق داشته و از این کشور با کمک غربی ها خارج شده است، گویا دوست دارد با حمایت های نیروهای امنیتی و انتظامی کشور سوئد با سوزاندن هویت و ریشه و اصالتش برای خود شهرتی مسموم کسب کند.

او این بار در اقدامی مشمئز کننده در روز پنجشنبه 29 (تیر 14020) در برابر سفارت عراق، مجدداً کلام الهی را سوزانده و به بزرگان جهان اسلام و مرجعیت دینی و نیز پرچم کشورش بی حرمتی کرده است.

عمل زشت و ناپسند این فرد دوباره اثبات می کند، آنگاه که حقیقتی در مقابل بغض و کینه دشمنان فراگیر شود و استدلالی برای مقابله با آن وجود نداشته باشد، پای خشونت، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوئد بازیچه صهیونیست ها/ ضرورت تحریم سوئد توسط کشورهای اسلامی

سوئد بازیچه صهیونیست ها/ ضرورت تحریم سوئد توسط کشورهای اسلامی