مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:152023-06-24اقتصادي

اجرانشدن نقشه راه احیای زاینده رود مصداق ترک فعل است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: اجرا نشدن نقشه راه احیای حوضه آبریز زاینده رود مصداق ترک فعل بوده و مسئولیت آن برعهده وزارت نیرو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمدرضا لاهیجان زاده ظهر شنبه در جلسه با معاون آب و آبفای وزارت نیرو و مدیر حوضه آبریز زاینده رود با اشاره به اینکه جلسات سازگاری با کم آبی حدود 2 سال است که متوقف شده است، اظهار داشت: سرمایه گذاری کلانی با مصوبه دولت صورت گرفت و 600 جلسه کارشناسی در سطح استانی و 70 جلسه ملی برگزار و ماحصل آن یک نقشه راه برای مدیریت و منابع و مصارف حوضه آبریز زاینده رود تا سال 1404 شد و ما این موضوع را قطعاً پیگیری خواهیم کرد که سازمان بازرسی نیز ورود داشته باشد زیرا اجرا نشدن این نقشه راه مصداق ترک فعل بوده و مسئولیت آن با وزارت نیرو است.

وی با بیان اینکه نقشه راه احیای زاینده رود به تصویب شورای عالی آب رسید و قرار شد که پروژه جلو برود، افزود: همه مسائلی که امروز در این جلسه مطرح کردند بصورت بسته مشارکتی باید توسط وزارت نیرو اقدام شود که اجرای آن متوقف مانده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به اینکه قرار بود ستاد ملی احیای زاینده رود با حضور رییس جمهوری تشکیل شود اما این مهم نیز مغفول ماند، خاطرنشان کرد: براساس قانون حفاظت از تالاب ها تعیین نیاز آبی تالاب ها بر ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرانشدن نقشه راه احیای زاینده رود مصداق ترک فعل است

اجرانشدن نقشه راه احیای زاینده رود مصداق ترک فعل است