مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:202023-07-13سياسي

همه مسئولان باید وارد میدان عمل شوند /سپاه مسئول امنیت پایدار است


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه گفت: همه مسئولان باید وارد میدان عمل شوند تا تقسیم وظایف صورت گیرد، زیرا سپاه مسئول امنیت پایدار کشور است و قرار نیست همه وظایف بر عهده سپاه باشد.

- سردار ضیاالدین حزنی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه همه مسئولان باید در راستای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، اظهار داشت: همه باید به گفته ها و قول هایشان جامه عمل بپوشاند و به نتیجه برسند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید مردم داری کنند، افزود: ما که پشت میزهای جمهوری اسلامی ایران نشسته ایم باید در مرحله نخست، مردم را از نگرانی خارج و امیدوار کنیم، زیرا این میزها آزمایش الهی هستند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه، با بیان اینکه شغل بیشتر مردم دهاقان کشاورزی است، اذعان کرد: شهرستان دهاقان با توجه به این که منطقه سیل خیزی است باید مسیله آبخیزداری در اولویت قرار گیرد.

وی عنوان کرد: اشتغال مسئله مهمی در جامعه است که باید بیشتر به آن پرداخته شود، باید از طرح های مردمی و تسهیلات حمایت شود و ما هم سعی در اجرای این طرح ها داریم.

سردار حزنی اعلام کرد: باید در یک فرصت کوتاه، کارهای بزرگ انجام شود و با آدم های کوچک، کارهای بزرگ میسر نمی شود؛ پس همه ما مسیولان باید بزرگ شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مسئولان باید وارد میدان عمل شوند /سپاه مسئول امنیت پایدار است

همه مسئولان باید وارد میدان عمل شوند /سپاه مسئول امنیت پایدار است