مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-02سياسي

امام جمعه قم: شورای شهر هیچگاه نباید جریانی عمل کند


امام جمعه قم با تأکید بر اینکه شورای شهر باید سعی کند که جریانی عمل نکند، گفت: بهترین کار این است که انسان برای رضای خدا و خدمت به مردم کار کند بنابراین اصول گرای واقعی کسی است که از هر آدم با عرضه ای در جای خودش استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار اعضای شورای شهر اصفهان که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تبریک ایام دهه امامت و ولایت، اظهار کرد: در روایت نقل شده که مقصود از حج شناخت امام است و امام فرمودند مردم امر شدند که گرد این سنگ ها بچرخند و ولایت مداری خود را به ما عرضه کنند.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری جشن ها، تزیینات این مناسبت ها هستند و نباید تمام تلاش مسئولان را به خود اختصاص دهند، افزود: اصل، خود این مناسبت ها است و مردم باید در این ایام امام را بشناسند و مطالبات امام را درک و به آن عمل کنند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه خداوند ماجرای غدیر را به عنوان یک سرگذشت و ماجرا قرار نداده که مردم فقط از آن با خبر باشند، گفت: ماجرای غدیر و به دنبال آن بحث امامت و ولایت یک درس و پیام است و ما باید داستان غدیر را بشنویم، درس ها و پیام های آن را پیدا کنیم، به زمان خودمان تطبیق دهیم و به آن عمل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قم: شورای شهر هیچگاه نباید جریانی عمل کند

امام جمعه قم: شورای شهر هیچگاه نباید جریانی عمل کند