مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-08سياسي

امکانات دهیاری ها نباید در اختیار کاندیداهای انتخاباتی قرار بگیرد


در رقابت های انتخاباتی ارکان حاکمیت و امکانات دهیاری ها نباید در اختیار کاندیداهای انتخاباتی قرار بگیرد و در صورت مشاهده برخورد جدی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مهدی علایی در همایش دهیاران که ظهر شنبه در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد اظهار کرد: لازم است که دهیاران و همه فعالان در کارهای دولتی سلامت خود را حفظ کنند چرا که دوری از فساد مهم ترین رکن امانتداری است.

استاندار قزوین عنوان کرد: دهیاران باید در تصمیمگیری های خود دقت داشته باشند و خروجی های مثبت را در نگاه معرض دید عموم قرار دهند، بدیهی است که جامعه امروز به لمس پیشرفت های مثبت نیازمند است.

وی با بیان این موضوع که در استان قزوین اهتمام ویژه ای نسبت به برخورد با فساد در مجموعه های دولتی وجود دارد ادامه داد: انتظار مجموعه دولت برای جلوگیری از فساد در ارکان دولتی بالا است و در استان مجموعه حراست استانداری برنامه ویژه ای برای برخورد با این موضوع دارد لذا ما امیدواریم که همان اشتباهات حداقلی نیز به صفر برسد و در این زمینه به همکاری همه نیازمندیم چرا که هیچ گونه مناقشاتی در این موضوع وجود ندارد.

این مسئول گفت: ما یک نفر از جنس خود دهیاران را در سمت امور روستایی و شوراها منصوب کرده ایم که علاوه بر تحصیل در دانشگاه های مطرح کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات دهیاری ها نباید در اختیار کاندیداهای انتخاباتی قرار بگیرد

امکانات دهیاری ها نباید در اختیار کاندیداهای انتخاباتی قرار بگیرد