مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-08اقتصادي

هدفمند سازی مهارت آموزی ها، حلقه مفقوده صنعت


برای جلوگیری از مسائلی چون نبود متخصص و نیرو های کاربلد در عرصه صنعت، بایستی با شتاب بیشتری به سمت هدفمند کردن دوره های مهارت آموزی حرکت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی فرماندار زنجان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با اشاره به اینکه یکی از موانع بهره برداری از پیشرفته ترین واحدهای تولیدی، نبود و یا کمبود نیروی متخصص است، اظهار داشت: مهارت آموزی هدفمند و تربیت نیروهای متخصص و متناسب با نیاز تولید و صنعت، حلقه مفقوده این حوزه بشمار می رود.

فرماندار زنجان تاکید کرد: دستگاه های مرتبط با صنعت و آموزش، نظیر صمت، آموزش فنی و حرفه ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و.

بایستی به محض آغاز عملیات اجرایی طرح های احداث واحدهای صنعتی، به فکر پرورش نیروهای زُبده بوده تا به هنگام بهره برداری از آنها، مشکل کمبود تکنسین نداشته باشیم.

وی افزود: با وجود مهارت آموزی افراد در دوره های مختلف فنی و حرفه ای، در اغلب موارد شاهد کمبود نیروی متخصص در صنایع بومی هستیم که مستلزم هماهنگی بیشتر بین بخشی است.

خالقی به لزوم آتیه نگری توسط دوایر حوزه صنعت و اشتغال در زمینه تامین نیروی انسانی در صنایع تاکید کرد و گفت: بایستی نسبت به شناسایی و احصاء نیروهای بازنشسته طی سال های نزدیکِ پیش رو گام برداشته و از امروز به فکر تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفمند سازی مهارت آموزی ها، حلقه مفقوده صنعت

هدفمند سازی مهارت آموزی ها، حلقه مفقوده صنعت