مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-14اقتصادي

طرح جامع آب و خاک کشاورزی با جدیت پیگیری می شود


وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه استان های شمالی به ویژه مازندران دارای عقب ماندگی هایی است و بر این اساس طرح جامع آب و خاک کشاورزی را با جدیت پیگیری می کنیم، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تنکابن، محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی ظهر امروز در جمع فعالان اقتصادی بخش کشاورزی غرب استان اظهار کرد: زمانی که مسؤولیت وزارت جهاد کشاورزی را پذیرفتم، سازمان تعاون روستایی برای بنده بسیار مهم بود چرا که زمانی که در این سازمان فعالیت داشتم از نزدیک ارتباط مستقیم با تشکل ها داشتم و می دانم حق مطلب را این قشر می گویند.

وی ادامه داد: دست تک تک همه فعالان بخش کشاورزی و تشکل ها را بوسه می زنم و بابت تمام کوتاهی هایی که به این بخش شده عذرخواهی می کنم.

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه برای نخستین بار در تاریخ برای تعاون روستایی ردیف خرید توافقی یک هزار میلیارد تومانی در نظر گرفته شد که موافقت نامه اجرای آن انجام شد، افزود: این اقدام در تجهیز و تامین منابع برای تشکل ها کمک کننده است.

نیکبخت با اشاره به اینکه کمتر از یک ماه است که به عنوان وزیر جهادکشاورزی منصوب شدم و نخستین سفر خود را به استان های شمالی اختصاص دادم چرا که معتقدم استان های شمالی نقش بی بدیل و بی نظیری در تامین غذا و امنیت غذایی در کشور ایفا می کنند، اظهار کرد: استان های شمالی به وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع آب و خاک کشاورزی با جدیت پیگیری می شود

طرح جامع آب و خاک کشاورزی با جدیت پیگیری می شود