مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-09اجتماعي

تداوم خطر گرمازدگی تا دوشنبه/ حریق رضوانشهر اطفا شد


مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه شاهد افزایش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان هستیم، افزود: احتمال گرمازدگی ناشی از گرما و رطوبت تا دوشنبه وجود دارد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با بیان اینکه شاهد افزایش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان هستیم، افزود: احتمال گرمازدگی ناشی از گرما و رطوبت تا دوشنبه وجود دارد.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان گیلان، اظهار کرد: از 48 ساعت گذشته شاهد استقرار هوای گرم و روند افزایش دما در استان گیلان هستیم که تا فردا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان هستیم، افزود: احتمال گرمازدگی ناشی از گرما و رطوبت، افزایش مصرف حامل های انرژی و آتش سوزی جنگل ها و مراتع و تالاب ها وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، از کودکان و افراد سالمند خواست در ساعات اوج گرما در فضای باز قرار نگیرند و گفت: به کلیه فرمانداران دستور داده شد تا جلسات ستاد بحران را در شهرستان ها برگزار کنند و در حالت آماده باش باشند.

مرادی، از همکاری با صدا و سیما مبنی بر زیرنویس کردن هشدار گرمازدگی خبر داد و اضافه کرد: با توجه به افزایش دما احتمال شعله ور شدن هرگونه آتش در سطح جنگل ها و مراتع وجود دارد و لذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم خطر گرمازدگی تا دوشنبه/ حریق رضوانشهر اطفا شد

تداوم خطر گرمازدگی تا دوشنبه/ حریق رضوانشهر اطفا شد