مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:502023-06-26سياسي

شروع ساخت بیمارستان بنیادشهید در شیراز در آینده نزدیک


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ضمن اشاره به همکاری این نهاد با شهرداری شیراز، گفت: در صورت تامین زمین، کار ساخت بیمارستان 600 تخت خوابی این بنیاد تا دو ماه آینده در شیراز آغاز می شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ضمن اشاره به همکاری این نهاد با شهرداری شیراز، گفت: در صورت تامین زمین، کار ساخت بیمارستان 600 تخت خوابی این بنیاد تا دو ماه آینده در شیراز آغاز می شود.

ابراهیم بیانی دوشنبه 5 تیر با اشاره به جلسه با شهرداری و شورای شهر شیراز، به خبرنگاران گفت: بیمارستان 600 تختخوابی بنیادشهید، با هدف ارائه خدمات درمانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همچنین عموم شهروندان احداث خواهد شد.

بیانی خاطرنشان کرد که قرار است 100 تخت این بیمارستان، به جانبازان اعصاب و روان و 500 تخت دیگر به سایر بخش های مورد نظر اختصاص یابد.

او با اشاره به تعامل بین بنیاد شهید و شهرداری شیراز، گفت: مقرر شد که شهرداری شیراز بحث تامین زمین را عهده دار شده و بودجه 5 هزار میلیارد تومانی ساخت این مرکز درمانی از محل اعتبارات داخلی سازمان و با مساعدت های دولتی، تامین شود.

بیانی ادامه داد: مقرر شد که شهرداری شیراز برای ساماندهی قبور مطهر شهدا و بهسازی و مرمت گلزارهای شهدای این کلانشهر، به ویژه در دارالرحمه اقدامات لازم را اجرایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع ساخت بیمارستان بنیادشهید در شیراز در آینده نزدیک

شروع ساخت بیمارستان بنیادشهید در شیراز در آینده نزدیک