مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 16:152023-07-17سياسي

شرط ارتقای پایگاه های بسیج اجرای طرح «محله اسلامی» است


هر یک از پایگاه های بسیج که بتواند طرح محله اسلامی را اجرا کند به پایگاه ویژه ارتقا می یابد که این ارتقا مزایایی را در تخصیص امکانات برای پایگاه در پی خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (دوشنبه) در آیین اختتامیه نمایشگاه عملکرد و پیشرفت تحقق محله اسلامی بسیج، که در مجتمع فرهنگی پنجم آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: بسیج به عنوان تشکیلات مردمی که امام خمینی (ره) آن را بنیان گذاشتند و در زعامت امام خامنه ای شاخ و برگ های بسیاری یافت، محل خلاقیت ها و نوآوری ها شده است.

وی گفت: یکی از خلاقیت های ذیل بسیج تحقق محله های مردم سالار اسلامی بود؛ چون فرمان اعتلای بسیج در حال تهیه بود؛ لذا با بررسی ای که انجام شد، بر اساس زیست بوم محلات مشخص شد که 50 هزار محله وجود دارد؛ بنابراین مقرر شد که 50 هزار محله اسلامی تشکیل شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: بعد از صادر شدن فرمان اعتلای بسیج با کمک هیأت اندیشه ورز عالی بسیج و مسئولان استان ها و با الگوگیری از تجربیات موفق در شهرستان ها، طرح محلات اسلامی را تهیه کردیم و به واسطه آن در طی سال 1401 حدود 13 هزار مسجد این مسیر را انتخاب کردند و امسال مسیر برای 16 هزار مسجد پیش بینی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط ارتقای پایگاه های بسیج اجرای طرح «محله اسلامی» است

شرط ارتقای پایگاه های بسیج اجرای طرح «محله اسلامی» است