مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 22:312023-07-16اقتصادي

جزییات جدید از پرونده تخلف شرکت های پیش فروش خودرو در تاکستان


محمد صمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به آغاز فعالیت های شرکت های پیش فروش خودرو در این شهرستان از سال 92 اظهار کرد: این شرکت ها بعد از تاسیس، مجوزی اخذ کردند که می بایست در قالب حق العمل کاری و خرید و فروش نقدی خودرو، فعالیت خود را دنبال می کردند.

یعنی همان کاری که بنگاه های خود را انجام می دهند.

اما رفتار آنها بر خلاف نوع مجوزشان بود.

وی افزود: پیش فروش خودرو را باید شرکت های تولید کننده خودروسازی مانند سایپا و ایران خودرو انجام دهند اما شرکت های پیش فروش خودرو در شهرستان تاکستان برخلاف قانون عمل کردند و فعالیت آنها به سبک شرکت های تولید کننده خودروسازی بود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان با بیان اینکه اگر خرید و فروش نقدی انجام می شد هیچ منع و مشکلی وجود نداشت، تصریح کرد: مشکل اینجاست که شرکت ها از افراد سرمایه گذار وجوهی اخذ و با وعده اینکه خودرو را به قیمت کارخانه و حتی پایین تر از آن به متقاضیان تحویل می دهند، فعالیت می کردند در حالی که تولید کننده خودرو نبودند.

صمدی در خصوص میزان سرمایه گذاری در شرکت های پیش فروش خودرو در شهرستان تاکستان توضیح داد: میزان جذب سرمایه توسط شرکت ها مختلف است و حدود 70 مورد اعم از شرکت و اماکن مختلف مانند بنگاه املاکی، شرکت بیمه و خواروبارفروشی در این بخش فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از پرونده تخلف شرکت های پیش فروش خودرو در تاکستان

جزییات جدید از پرونده تخلف شرکت های پیش فروش خودرو در تاکستان