مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 10:352023-07-20اقتصادي

پست انتقال برق باغستان افتتاح شد


پست برق 400 به 63 کیلوولت باغستان با حضور وزیر نیرو به بهره برداری رسید.

- کرج- با حضور وزیر نیرو پست برق 400 به 63 کیلوولت باغستان با استفاده حداکثری از توان اجرایی متخصصان داخلی به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پست برق 400 به 63 کیلو ولت باغستان صبح امروز با حضور وزیر نیرو با استفاده حداکثری از توان اجرایی متخصصان داخلی به بهره برداری رسید.

پست برق باغستان نخستین پست برق 400 کیلوولت در استان البرز است که شبکه برق شهر کرج را به شبکه برق 400 کیلوولت سراسری متصل می کند و نقش مهم و تأثیر گذاری در تأمین برق پایدار و مستمر در بخش های صنعتی، تجاری و مسکونی خواهد داشت.

این پروژه که در زمینی به مساحت هفت هکتار عملیاتی شده است، در سطح ولتاژی 400.

63 کیلوولت با یک ترانسفورماتور 200 مگاولت آمپری و 6 فیدر خروجی 63 کیلو ولت از طریق 2 خط شهید رجایی و وردآورد به شبکه سراسری 400 کیلوولت کشور متصل شده است.

با بهره برداری از این پروژه مهم که شامل 5 بی کامل 400 کیلوولت و 8 بی کامل 63 کیلوولت است، ظرفیت شبکه فوق توزیع در کلانشهر کرج و غرب شهرستان کرج و همچنین ظرفیت لازم در شهرک های صنعتی استان البرز ارتقا خواهد یافت.

از دیگر اهداف و ثمرات این پروژه مهم، افزایش امنیت، پایداری و قابلیت اطمینان شبکه، افزایش ظرفیت شبکه فوق توزیع غرب شهرستان کرج و ایجاد ظرفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پست انتقال برق باغستان افتتاح شد

پست انتقال برق باغستان افتتاح شد