مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 17:252023-06-22اقتصادي

حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر


معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر یک اولویت اساسی است و مدیریت استان در این راستا اهتمام جدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی باستین ظهر پنج شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر اظهار داشت: حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر یک اولویت اساسی است و مدیریت استان در این راستا اهتمام جدی دارد.

وی افزود: در بیستمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، 9 طرح در حوزه آبزی پروری بررسی شد که تصمیمات خوبی برای توسعه واحدهای تولیدی شیلاتی اتخاذ شد.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: یک مرکز تکثیر میگو با ظرفیت تولید 100 میلیون قطعه لارو میگو مورد بررسی قرار گرفت که پرداخت تسهیلات و سایر موارد برای توسعه طرح مصوب شد.

باستین بیان کرد: این طرح با سرمایه گذاری 42 میلیارد تومان شامل 30 میلیارد تومان سرمایه مستقیم و 12 میلیارد تومان سرمایه در گردش اجرایی شده و 15 شغل جدید ایجاد می کند.

وی به بررسی طرح های پرورش ماهی در قفس پرداخت و ابراز داشت: با اجرای 4 طرح جدید پرورش ماهی در قفس، 900 تن به ظرفیت ماهی پرورشی استان افزوده می شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: 150 میلیارد تومان در این 4 طرح سرمایه گذاری شده که شامل 60 میلیارد تومان سرمایه ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر

حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان بوشهر