مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12فرهنگي

اهدای جایزه یک عمر دستاورد لوکارنو به بازیگر کهنه کار سوئدی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، بازیگر افسانه ای سوئدی استلان اسکارسگارد [اسکاشگورد]که بازیگر فیلم هایی، - بازیگر کهنه کار سوئدی در جشنواره سوییس شرکت خواهد کرد تا جایزه کلوپ لئوپارد 2023 را بپذیرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از هالیوود ریپورتر، بازیگر افسانه ای سوئدی استلان اسکارسگارد [اسکاشگورد]که بازیگر فیلم هایی، چون ویل هانتینگ خوب ، ماما میا! و رونین است، در جشنواره بین المللی فیلم لوکارنو امسال با دریافت جایزه کلوپ پلنگ، برای یک عمر دستاورد هنری تجلیل خواهد شد.

اسکارسگارد 4 آگوست در مراسمی در پیاتزا گرانده لوکارنو جایزه خود را دریافت خواهد کرد و 5 آگوست در جلسه پرسش و پاسخ مخاطبان شرکت می کند.

به افتخار او همچنین فیلم عصر به خیر آقای والنبری محصول 1990 که یک درام تاریخی جنگی ساخته شِل گریده است نمایش داده می شود.

در این فیلم اسکارسگارد نقش رائول والنبرگ دیپلمات سوئدی را بازی می کند که هزاران یهودی مجارستانی را در ماه های پایانی جنگ جهانی دوم نجات داد.

در این جشنواره همچنین درام جنایی ران هوانگ با عنوان چه باقی می ماند که همسر اسکارسگارد نویسنده آن و یکی از پسران بازیگرش، گوستاو بازیگر وایکینگ ها و اوپنهایمر همراه پدر در آن بازی کرده اند، به نمایش درمی آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جایزه یک عمر دستاورد لوکارنو به بازیگر کهنه کار سوئدی

اهدای جایزه یک عمر دستاورد لوکارنو به بازیگر کهنه کار سوئدی